søndag 22. november 2015

Kalendergaver

Jeg slår et slag for pakke-kalenderen jeg! 
Joda, det kan bli litt stress når 24 gaver skal pakkes inn, men på disse dagene i desember er morrasgruff snudd til iver og glede hjemme hos oss, og det er verdt mye på en mørk morgen:) 
Det er ikke så mye som skal til - det er ofte noe gutta trenger uansett - men for oss gjør det adventstida magisk♥ 

Trenger du noen forslag til praktiske kalendergaver?
Her følger noen tips:



Et pennal på dag 1, som kan fylles de neste med praktisk smågodt de neste dagene:)

For eksempel de supre trykkblyantene fra ballograf - kr 59:-


Tusjpennen "Le Pen" er blitt en favoritt for mange - kr 28:-
Og den kommer i mange farger! 

De aller beste fargeblyantene fra LYRA - kr 20:-/stk

Denne er stas i pennalet! Linjal med viskelær - kr 49:-


Noe å skrive i?
Mininotatbøkene finnes i flere herlige farger - kr 49:-


Tusjer fra Staedtler i flere forskjellige tykkelser.
En pakke kan deles til flere dager - 12pk kr 125:-


Mini Post-its gir glade smil - kr 29:-

For litt glamour i hverdagen; Washitape Glitter - kr 29:-


Hullemaskiner med motiv kr 29:-
Washitaper i spreke farger - kr 29:.
Tape med dekorativt mønster - 5pk kr 50:-



Ellers tenker nå jeg at det ikke er så farlig om man blir litt stressa før jul. 
Når gaver pakkes opp, gleden fyller rommet, godsaker spises og mennesker blir glade, 
så kjenner jeg at det er verdt det.
Jeg tror at det viktigste er å finne sin egen vei, ikke la seg påvirke så altfor mye om hva andre synes vi skal gjøre, og satse på det som er viktig for seg selv. Ikke alltid å lett, men jeg tror dette er en utfordring vi har på så mange plan.

Håper du får en kjempefin advent!

* Make your life memorable *

Førjulsklem fra Hilde<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar